پاورپوینت مدیریت زمان

دسته بندي : مدیریت » مدیریت زمان
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان،
در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ویژگی های زمان
اصول مدیریت زمان
برنامه ریزی
هدف گذاری فعالیت ها
برنامه ریز روزانه
اولویت بندی
منحنی انرژی روزانه
تعیین مهلت پایانی
انعطاف پذیری
مدیریت فردی
اجرای برنامه
ارزیابی و کنترل برنامه
منابع


بخشی از متن پاورپوینت:
نظارت، ارزیابی و کنترل برنامه، کارآمدترین قسمت در استفاده از زمان است که احتیاج به وقت ، تأمل و درایت همراه با جدّیت و پشتکار دارد. بسیاری که از این قسمت کار غفلت می ورزند، نقص کار خود را نمی فهمند و راه پیشرفت خود را نمی یابند. باید حتماً در حین انجام دادن برنامه، بر کار نظارت نمود و تمام وقفه ها و مشکلاتی که در برنامه پیش می آید در ستون مربوط به آن در برنامه ثبت کرد. این کار را باید در حین روز انجام دهید. درغیر این صورت، در پایان روز نمی توانید به درستی این وقفه ها را شناسایی کنید.

باید هر شب قبل از نوشتن برنامه روز بعد، وقتی را برای بررسی و ارزیابی برنامه همان روز اختصاص دهید و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، برای برطرف کردن نقاط ضعف، تدبیری بیندیشید و راهی نو اتخاذ کنید. امام علی (ع) می فرماید : «هر روز تو را عبرت بخشد، اگر آن را با فکر، همراه سازی»
باید روحیه انتقادپذیری را در خود بالا ببرید تا هم خودتان انتقاد کنید و هم از نظرات و انتقادهای دیگران (که به منزله هدیه ای برای شماست) استفاده کنید. برای این که بهتر بتوانید کار خود را ارزیابی کنید، نیاز به ملاک هایی برای این کار دارید ، که اگر اهداف خود را به درستی روشن کرده باشید، با هدف گذاری روی اعمالتان می توانید بفهمید که در راستای هدفتان حرکت کرده اید یا به بیراهه رفته اید. برنامه باید دارای چندین ستون باشد که ستون های درج ساعات روز، نوع فعالیت ها، مهلت انجام دادن آنها و نوع اولویتشان در هنگام تنظیم برنامه پر می شود ...
دسته بندی: مدیریت » مدیریت زمان

تعداد مشاهده: 10057 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 51

حجم فایل:1,001 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش.